smaragdzoom.blogg.se

En blogg om mitt seglarliv och om min båt Smaragden SWE 105, Zoom.

Ostcupen

Publicerad 2012-11-23 09:26:12 i Allmänt

Nu har man hamnat riktigt i blåsväder:-) Hur det gick till vet jag inte riktigt men jag har hamnat i en arbetsgrupp som skall jobba med Smaragdförbundets ostcup.
 
Vi hade vårt första möte igår. Vi pratade lite om vad vi vill uppnå och hur cupen skall utformas. Det visade sig att Johan och Johan jobbat med dom här frågorna i bortåt tio år. Så vad kan jag tillföra?
 
Huvudsyftet är ändå att stärka Smaragden som klassbåt. Att försöka öka deltagarantalet så mycket som mäjligt och att få med så många båtar som möjligt i cupen.
 
Mer om Smaragdcup ost kommer du inom en snar framtid att kunna läsa om på Smaragdförbundets hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela