smaragdzoom.blogg.se

En blogg om mitt seglarliv och om min båt Smaragden SWE 105, Zoom.

Inte mycket...

Publicerad 2013-01-03 12:10:04 i Allmänt

Det händer inte mycket som handlar om segling och båtar så här mitt i vintern. Länge sen jagskrev nåt här på bloggen. Nu är i alla fall Jul och Nyår överstökat och man är åter i "selen". 
 
Jag har inte ägnat mig åt varken jobb, båt eller blogg under julledigheten. Ledig från allt helt enkelt.
 
Klart är dock att det blir vårare att konvertera den gamla bloggen till Wordpress än jag tänkt. Det får väl bli som det blir med det. Jag börjar blogga på den nya adressen parallellt med den här så får vi se hur det går med konverteringen. Den nya adressen är www.hakana.se
 
Jag var i alla fall nere hos ZOOM i lördags och kollade snöläget. Det såg bra ut. Till helgen tänkte jag ta ett tag med det "ruttnande" däcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela