smaragdzoom.blogg.se

En blogg om mitt seglarliv och om min båt Smaragden SWE 105, Zoom.

Gålökannan

Publicerad 2012-08-16 11:11:09 i Allmänt

På lördag seglar jag "Kräftköret" med Jonas. Jag väljer att segla NF eftersom Hasse är revbensskadad och Jonas faktiskt har chansen på KM.
 
Den 8/9 är det Gålökannan. Den har jag anmält mig till nu. Hoppas på att Håkan och Janne kan komma med.
 
Den 15 - 16/9 är det SSS Höstregatta och den är jag väldigt sugen på. Det är 11 Smarrar föranmälda och det vore himla kul med entyp och bankappsegling. Men det är väldigt långt till Rastaholm, så jag skulle behöva någon som seglar med på transporten. Får jag inte tag i sällskap skippar jag nog Rastaholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela