smaragdzoom.blogg.se

En blogg om mitt seglarliv och om min båt Smaragden SWE 105, Zoom.

Städning och Windexfix.

Publicerad 2012-08-14 13:47:54 i Båtfix

I måndags tog jag en extra semesterdag och städade ur båten. Jag satte också på en ny Windex. Däremot glömde jag att fixa travaren som jag hade sönder under hemseglingen. 
 
På onsdag blir det onsdagssegling med Johnny och ev. Jonas och på lördag är det "Kräftköret" på klubbholmen. Då skall jag troligen segla NF eftersom vi kom två på Skoja och faktiskt har vittring på KM.
 
Hasse som normalt seglar med Jonas i NF:en skadade några revben vid ett fall ner i fruffluckan under Smaragd SM så därför blir det NF iställer för Smaragd på Kräftköret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela