smaragdzoom.blogg.se

En blogg om mitt seglarliv och om min båt Smaragden SWE 105, Zoom.

Täckställning.

Publicerad 2012-10-01 12:58:59 i Allmänt

Nu är täckställningen beställd. Jag har försökt få tag i en begagnad in i det längsta, men nu gav jag upp. Jag beställde en ny A-ställning från Press & Son, av Båtaccenten till det facila priset av 6.900:-.
Hoppas på att få den till på fredag så jag kan göra klart på lördag direkt efter upptagningen.
Nu återstår bara att köpa presenning. Det tänkte jag göra på Jula. Det får bli en billig press i år och så får jag se hur jag vill ha det i framtiden.

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2012-10-04 10:13:07

Press och son är och har alltid varit svindyra. Konstigt att de finns kvar.
Skulle tippa att de har en marginal på 2000% /J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela